Používáte zastaralý prohlížeč Internet Explorer. Prosím přejděte na moderní prohlížeč,
typu Chrome, Mozilla Firefox,
Opera, Brave nebo Vivaldi,
aby vám webové stránky fungovaly.
Vaše hlášení doručíme kompetentní osobě, která podnikne kroky k vyřešení.
Na webových stránkách pak zjistíte, jak bylo Vaše hlášení vyřešeno.
Webové stránky slouží k hlášení závad, umožňuje občanům upozornit daný úřad na závady na majetku města Ostravy a na další problémy:
Černá skládka
Poškozené dětské hřiště
Neupravená veřejná zeleň
Přeplněné popelnice
Rozbité lavičky
Díry v chodníku
Psí exkrementy na ulici
aj.
Jak postupovat?
Problém můžete nahlásit pomocí těchto webových stránek pod záložkou "vyber hlášení". Pak stačí jen vyplnit pole "popis", zvolit "kategorii", co nejpřesněji vyplnit "adresu" (popř. umístit hlášení pomocí značky v mapě) a připojit fotografii (.jpg, .png, .jpeg, .heif, .hevc).
Pro rychlé
vyřešení podnětu je důležité uvést co nejpřesněji, kde se závada nachází. Pokud je to
možné, uveďte č. p. okolních budov, číslo stožáru veřejného osvětlení, anebo přesně popište
polohu.
Po kontrole hlášení bude podnět zaslán na příslušný úřad. Vývoj řešení můžete sledovat v detailu hlášení.
Poznamenejte si ID číslo podnětu. Díky tomuto číslu můžete podnět později
dohledat, např. přes vyhledávací funkci „Zadejte text“.
K čemu aplikace nemá sloužit? K hlášení rušení nočního klidu, porušování pravidel silničního provozu a závady týkající se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Nevhodná hlášení jako například ta, která obsahují vulgarity, nesmyslná hlášení nebo podněty, které se duplikují budou smazány.
K čemu aplikace nemá sloužit?
K hlášení rušení nočního klidu
porušování pravidel silničního provozu
nalezených injekčních stříkaček
konzumace alkoholu nebo drog
závad týkajících se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Postup pro vložení fotky z iPhone ve formátu HEIF
Postup pro vložení fotky z iPhone pod iOS11 nebo vyšším ve formátu HEIF, který je pro zařízení provozovaná na uvedeném operačním systému nastaven jako výchozí. Před vložením fotky je tedy nutné provést její konverzi:
Převod HEIF médií
Média HEIF a HEVC můžete převést do jiného formátu tak, že z aplikace Apple nebo jiného výrobce vyexportujete. Příklad:
Když otevřete obrázek HEIF ve Fotkách nebo v Náhledu na Macu, můžete zvolit Soubor > Exportovat a před uložením vybrat vhodný formát, třeba JPEG nebo PNG.
V prostoru vedle kontejnerů na odpad, ul. Oty Synka, naproti domu 1855/39 se před časem objevil menší barel, který pravděpodobně obsahuje vyjetý automobilový olej. Vzhledem k charakteru odpadu je zjevné, že nikdo z okolních obyvatel tam barel nemohl umístit, je nutné odvézt barel sběrným dvorem, než dojde k prorézivění obalu.
Řešení
24.října 2024 Předáno k řešení na ÚMOb Poruba.
25.října 2024 Předáno na odbor technických služeb a zeleně.
31.října 2024 Děkujeme za podnět a sdělujeme, že barel byl odvezen do porubského sběrného dvora OZO, kde se postarají o jeho ekologickou likvidaci.
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.