Používáte zastaralý prohlížeč Internet Explorer. Prosím přejděte na moderní prohlížeč,
typu Chrome, Mozilla Firefox,
Opera, Brave nebo Vivaldi,
aby vám webové stránky fungovaly.
Vaše hlášení doručíme kompetentní osobě, která podnikne kroky k vyřešení.
Na webových stránkách pak zjistíte, jak bylo Vaše hlášení vyřešeno.
Webové stránky slouží k hlášení závad, umožňuje občanům upozornit daný úřad na závady na majetku města Ostravy a na další problémy:
Černá skládka
Poškozené dětské hřiště
Neupravená veřejná zeleň
Přeplněné popelnice
Rozbité lavičky
Díry v chodníku
Psí exkrementy na ulici
aj.
Jak postupovat?
Problém můžete nahlásit pomocí těchto webových stránek pod záložkou "vyber hlášení". Pak stačí jen vyplnit pole "popis", zvolit "kategorii", co nejpřesněji vyplnit "adresu" (popř. umístit hlášení pomocí značky v mapě) a připojit fotografii (.jpg, .png, .jpeg, .heif, .hevc).
Pro rychlé
vyřešení podnětu je důležité uvést co nejpřesněji, kde se závada nachází. Pokud je to
možné, uveďte č. p. okolních budov, číslo stožáru veřejného osvětlení, anebo přesně popište
polohu.
Po kontrole hlášení bude podnět zaslán na příslušný úřad. Vývoj řešení můžete sledovat v detailu hlášení.
Poznamenejte si ID číslo podnětu. Díky tomuto číslu můžete podnět později
dohledat, např. přes vyhledávací funkci „Zadejte text“.
K čemu aplikace nemá sloužit? K hlášení rušení nočního klidu, porušování pravidel silničního provozu a závady týkající se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Nevhodná hlášení jako například ta, která obsahují vulgarity, nesmyslná hlášení nebo podněty, které se duplikují budou smazány.
K čemu aplikace nemá sloužit?
K hlášení rušení nočního klidu
porušování pravidel silničního provozu
nalezených injekčních stříkaček
konzumace alkoholu nebo drog
závad týkajících se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Postup pro vložení fotky z iPhone ve formátu HEIF
Postup pro vložení fotky z iPhone pod iOS11 nebo vyšším ve formátu HEIF, který je pro zařízení provozovaná na uvedeném operačním systému nastaven jako výchozí. Před vložením fotky je tedy nutné provést její konverzi:
Převod HEIF médií
Média HEIF a HEVC můžete převést do jiného formátu tak, že z aplikace Apple nebo jiného výrobce vyexportujete. Příklad:
Když otevřete obrázek HEIF ve Fotkách nebo v Náhledu na Macu, můžete zvolit Soubor > Exportovat a před uložením vybrat vhodný formát, třeba JPEG nebo PNG.
Marie Majerové, Poruba-sever, Ostrava, okres Ostrava-město, Moravskoslezský kraj, Moravskoslezsko, 708 00, Česko
Vloženo
13.září 2024 / 09:32
Popis problému
v cervnu 2024, byl pres aplikaci cistaova.cz nahlasen autovrak pod cislem 392330 ( a cisel bylo daleko vice pojici se k tomuto vozidlu), pricemz dle umistene vyzvy (vyzva umistena nejmene od 30.7.2024) mel majitel vozidla toto odstranit, nebo dodat uradu podklady o vyhovujici stk do 30 dni. Takto se nestalo. Vozidlo stale stoji na teze miste bez platne STK. Muj dotaz tedy zni, kdy konkretne bude toto vozidlo odtazeno jak bylo uvedeno ve vyzve. Dekuji za informaci
Řešení
13.září 2024 Předáno k řešení na ÚMOb Poruba.
13.září 2024 Předáno na odbor dopravy.
19.září 2024 Výzva byla skutečně zaslána 31. 7. 2024. Lhůta pro odstranění vozidla začíná běžet ode dne, kdy byla výzva doručena provozovateli vozidla podle § 19d odst. 2) zákona č. 13/1997 Sb. V případě, že se nedaří zásilku doručit, postupuje se podle § 25 odst. 1) a 2) zákona č. 500/2004 Sb., kdy se písemnost zveřejní na úřední desce obce. Patnáctým dnem po vyvěšení se písemnost považuje za doručenou. V tomto konkrétním případě byla písemnost doručena 9. 9. 2024. Teprve nyní začíná běžet lhůta pro odstranění vozidla, která připadá nejdříve na 10. 11. 2024.
30.října 2024 Provozovatel odstranil vozidlo mimo pozemní komunikaci.
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.