Používáte zastaralý prohlížeč Internet Explorer. Prosím přejděte na moderní prohlížeč,
typu Chrome, Mozilla Firefox,
Opera, Brave nebo Vivaldi,
aby vám webové stránky fungovaly.
Vaše hlášení doručíme kompetentní osobě, která podnikne kroky k vyřešení.
Na webových stránkách pak zjistíte, jak bylo Vaše hlášení vyřešeno.
Webové stránky slouží k hlášení závad, umožňuje občanům upozornit daný úřad na závady na majetku města Ostravy a na další problémy:
Černá skládka
Poškozené dětské hřiště
Neupravená veřejná zeleň
Přeplněné popelnice
Rozbité lavičky
Díry v chodníku
Psí exkrementy na ulici
aj.
Jak postupovat?
Problém můžete nahlásit pomocí těchto webových stránek pod záložkou "vyber hlášení". Pak stačí jen vyplnit pole "popis", zvolit "kategorii", co nejpřesněji vyplnit "adresu" (popř. umístit hlášení pomocí značky v mapě) a připojit fotografii (.jpg, .png, .jpeg, .heif, .hevc).
Pro rychlé
vyřešení podnětu je důležité uvést co nejpřesněji, kde se závada nachází. Pokud je to
možné, uveďte č. p. okolních budov, číslo stožáru veřejného osvětlení, anebo přesně popište
polohu.
Po kontrole hlášení bude podnět zaslán na příslušný úřad. Vývoj řešení můžete sledovat v detailu hlášení.
Poznamenejte si ID číslo podnětu. Díky tomuto číslu můžete podnět později
dohledat, např. přes vyhledávací funkci „Zadejte text“.
K čemu aplikace nemá sloužit? K hlášení rušení nočního klidu, porušování pravidel silničního provozu a závady týkající se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Nevhodná hlášení jako například ta, která obsahují vulgarity, nesmyslná hlášení nebo podněty, které se duplikují budou smazány.
K čemu aplikace nemá sloužit?
K hlášení rušení nočního klidu
porušování pravidel silničního provozu
nalezených injekčních stříkaček
konzumace alkoholu nebo drog
závad týkajících se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Postup pro vložení fotky z iPhone ve formátu HEIF
Postup pro vložení fotky z iPhone pod iOS11 nebo vyšším ve formátu HEIF, který je pro zařízení provozovaná na uvedeném operačním systému nastaven jako výchozí. Před vložením fotky je tedy nutné provést její konverzi:
Převod HEIF médií
Média HEIF a HEVC můžete převést do jiného formátu tak, že z aplikace Apple nebo jiného výrobce vyexportujete. Příklad:
Když otevřete obrázek HEIF ve Fotkách nebo v Náhledu na Macu, můžete zvolit Soubor > Exportovat a před uložením vybrat vhodný formát, třeba JPEG nebo PNG.
Dobrý den, prosíme o řešení problému s neustálým rušením nočního klidu v domech na ulici Studentská naproti kolejí VŠB. Nejčastěji v pátky, někdy i ve středy, se v okolí restaurauce Garage na kolejích VŠB ozývá až do brzkých ranních hodin (do 2- 3 hodiny ráno) křik a řev, při kterém není možné spát. Opakuje se to již každý týden a situace se čím dál tím více zhoršuje, naposledy nyní v noci z 19.5. na 20.5. Děkujeme. Za obyvatele domů Studentská 1771, 1772, 1773
Řešení
20.května 2023 Předáno k řešení na ÚMOb Poruba.
22.května 2023 Děkujeme Vám za podnět a sdělujeme, že byl přeposlán VŠB k řešení.
22.května 2023 Bohužel v noci z 19. na 20.5. došlo k tomu, že se v okolí zastávky MHD shromáždilo větší množství zahraničních studentů. Nejedná se o hosty restaurace, dotyční si přinesou vlastní pití, které konzumují a tropí randál. My jako provozovatelé jsme z této situace nešťastní, bohužel máme malé možnosti toto řešit. Budeme se snažit preventivně působit na tyto studenty, resp. jejich doprovod z řad kolegů z VŠB. Obecně platí, že zařízení provozujeme v souladu s uzavřenou smlouvou a kolaudačním rozhodnutím. Pokud se však na veřejně přístupném místě shromažďují lidé, kteří využívají laviček u autobusové zastávky apod. (jedná se navíc v drtivé většině o osoby mimo okruh hostů restaurace, což lze doložit kamerovými záznamy), máme minimální možnosti jim v takovém jednání zamezit. Přesto děkujeme za poznatek, situaci budeme také pečlivě monitorovat s ohledem na své vlastní dobré jméno.
Provozovatel T2 Clubu
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.