Používáte zastaralý prohlížeč Internet Explorer. Prosím přejděte na moderní prohlížeč,
typu Chrome, Mozilla Firefox,
Opera, Brave nebo Vivaldi,
aby vám webové stránky fungovaly.
Vaše hlášení doručíme kompetentní osobě, která podnikne kroky k vyřešení.
Na webových stránkách pak zjistíte, jak bylo Vaše hlášení vyřešeno.
Webové stránky slouží k hlášení závad, umožňuje občanům upozornit daný úřad na závady na majetku města Ostravy a na další problémy:
Černá skládka
Poškozené dětské hřiště
Neupravená veřejná zeleň
Přeplněné popelnice
Rozbité lavičky
Díry v chodníku
Psí exkrementy na ulici
aj.
Jak postupovat?
Problém můžete nahlásit pomocí těchto webových stránek pod záložkou "vyber hlášení". Pak stačí jen vyplnit pole "popis", zvolit "kategorii", co nejpřesněji vyplnit "adresu" (popř. umístit hlášení pomocí značky v mapě) a připojit fotografii (.jpg, .png, .jpeg, .heif, .hevc).
Pro rychlé
vyřešení podnětu je důležité uvést co nejpřesněji, kde se závada nachází. Pokud je to
možné, uveďte č. p. okolních budov, číslo stožáru veřejného osvětlení, anebo přesně popište
polohu.
Po kontrole hlášení bude podnět zaslán na příslušný úřad. Vývoj řešení můžete sledovat v detailu hlášení.
Poznamenejte si ID číslo podnětu. Díky tomuto číslu můžete podnět později
dohledat, např. přes vyhledávací funkci „Zadejte text“.
K čemu aplikace nemá sloužit? K hlášení rušení nočního klidu, porušování pravidel silničního provozu a závady týkající se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Nevhodná hlášení jako například ta, která obsahují vulgarity, nesmyslná hlášení nebo podněty, které se duplikují budou smazány.
K čemu aplikace nemá sloužit?
K hlášení rušení nočního klidu
porušování pravidel silničního provozu
nalezených injekčních stříkaček
konzumace alkoholu nebo drog
závad týkajících se majetku nepatřící městu, ale třetí osobě např. soukromí vlastníci, stát - dálnice a silnice I. třídy apod.
Postup pro vložení fotky z iPhone ve formátu HEIF
Postup pro vložení fotky z iPhone pod iOS11 nebo vyšším ve formátu HEIF, který je pro zařízení provozovaná na uvedeném operačním systému nastaven jako výchozí. Před vložením fotky je tedy nutné provést její konverzi:
Převod HEIF médií
Média HEIF a HEVC můžete převést do jiného formátu tak, že z aplikace Apple nebo jiného výrobce vyexportujete. Příklad:
Když otevřete obrázek HEIF ve Fotkách nebo v Náhledu na Macu, můžete zvolit Soubor > Exportovat a před uložením vybrat vhodný formát, třeba JPEG nebo PNG.
141503 velké znečištění odpadky na soutoku Ondřejnice a Odry - obvod Proskovice
Místo
Polanka nad Odrou, Ostrava, okres Ostrava-město, Moravskoslezský kraj, Moravskoslezsko, 72525, Česko
Vloženo
15.března 2021 / 15:10
Popis problému
Na soutoku řeky Odry s Ondřejnicí je velké množství odpadků
Řešení
17.března 2021 Dobrý den,
soutok Odry a Ondřejnice neleží na pozemcích ve vlastnictví SMO, svěřená správa MOb Polanka nad Odrou. Zajedu se tam podívat a pokusím se zjistit vlastníka pozemku na kterém se mají odpadky nacházet (vlastníky v této oblasti jsou jak fyzické osoby, tak právnické, např. Povodí Odry, Družstvo vlastníků Polanka, ČR - Agentura pro ochranu krajiny ..). Vlastníka pak vyzvu k odstranění skládky nebo s ním zahájím řízení o přestupku.
Štěpánová Beata | referent životního prostředí a dopravy
ÚMOb Polanka | ÚMOb Polanka nad Odrou
----Původní zpráva----
Od: ČistáOVA
Odesláno: 15.03.2021 14:10:17
Komu:
Kopie:
Předmět: Odkaz na požadavek
https://cistaova.ostrava.cz/?page_id=39690&ticketID=141503
08.června 2021 Na místě samotném jsme neshledali silné znečištění odpadky. Znečištění přinesla velká voda.
Matulová Iveta | referent odboru hospodářské správy a veřejných zakázek
ÚMOb Polanka | ÚMOb Polanka nad Odrou Od: Microsoft Outlook
Odesláno: 17.03.2021 7:46:40
Komu: 'ČistáOVA'
Kopie:
Předmět: Nedoručitelná: RE: T141503SD Odkaz na požadavek
Doručení těmto příjemcům nebo skupinám se nepodařilo:
ČistáOVA (cistaovasd@ovanet.cz)
Nejde najít zadanou e-mailovou adresu. Zkontrolujte e-mailovou adresu příjemce a pokuste se zprávu odeslat znovu. Pokud problém potrvá, obraťte se na helpdesk.
Diagnostické informace pro správce:
Server pro generování: exchsrv.net.ovanet.cz
cistaovasd@ovanet.cz
Remote Server returned '550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found'
Původní hlavičky zprávy:
Received: from smtp.ovanet.cz (192.168.3.133) by exchsrv.net.ovanet.cz
(192.168.3.152) with Microsoft SMTP Server id 15.0.1497.2; Wed, 17 Mar 2021
07:46:39 +0100
Received: from localhost (localhost [127.0.0.1])
 by smtp.ovanet.cz (Postfix) with ESMTP id 27D1E4C08F
 for ; Wed, 17 Mar 2021 07:46:39 +0100 (CET)
X-Virus-Scanned: Debian amavisd-new at smtp.ovanet.cz
Received: from smtp.ovanet.cz ([127.0.0.1])
 by localhost (smtp.ovanet.cz [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024)
 with ESMTP id OePnlYUFqNyq for ;
 Wed, 17 Mar 2021 07:46:38 +0100 (CET)
Received: from alvaoapp.net.ovanet.cz (gwlan.ovanet.cz [81.91.213.78])
 by smtp.ovanet.cz (Postfix) with ESMTP id 76F1D4C06F
 for ; Wed, 17 Mar 2021 07:46:38 +0100 (CET)
Message-ID: <89d3d0925d555c5642add1372d6e97c7@alvaoapp>
Date: Wed, 17 Mar 2021 07:42:54 +0100
Subject: =?utf-8?Q?RE=3A_T141503SD_Odkaz_na_po=C5=BEadavek?=
To: =?utf-8?B?xIxpc3TDoU9WQQ==?=
From: Service Desk
MIME-Version
Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.